Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Odgovor E – novinama ili "Moja Fašistička Misao"

Komentari (28) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 07 oktobar 2010 13:54
mr Miloš D Jovanović
Potpisuje poslednji pasus oko erotskog hepienda. Načekaćemo se ali nadam se da će vredeti.
Preporuke:
0
0
2 četvrtak, 07 oktobar 2010 14:01
Saša
Zasviraj i za pojas zadeni! Ne treba nam da dižemo publicitet gomili uličnih psovača. Svaka čast Rendiću. Komentar je izuzetan, ali ako je upućen Lukoviću, ``džaba smo krečili``. A što se tiče parade srama, slažem se sa onima koji predlažu otpor ``gromoglasnom tišinom``. Neka u gradu bude muk, u kome će se nalaziti perverznjaci i vlast! Kakva vlada, takva i parada!
Preporuke:
0
0
3 četvrtak, 07 oktobar 2010 14:23
brm
Srbija će biti ko Izrael kad iza nje stane SAD..znači nikad...
u Izrelu se redovno održavaju gej parade..
a vode i bogatu međunarodnu aktivnostt sa ili bez Mosada: "Madrid je zabranio izraelskoj delegaciji da učestvuje na gej paradi u španskoj prestonici, u znak protesta za prošlonedeljni napad izraelskih komandosa na konvoj brodova koji su plovili u pojas Gaze. Nakon onoga što se desilo, s obzirom da se borimo za ljudska prava, čini nam se varvarski da im dopustimo da učestvuju," rekao je Antonio Paveda iz Federacije lezbejki,gejeva, transeksualaca i biseksualaca
i ostatak teksta je bezveze na sličan način, ali ovaj deo će moderator cenzurisati po ugledu na svoje idole iz B92..
Preporuke:
0
0
4 četvrtak, 07 oktobar 2010 14:36
@@
Dobro je da još uvek možemo trezveno da promislimo šta nam je činiti iliti, izaći ili ne . "Javlja" mi se da idu dani , kada nećemo smeti da izađemo.
Preporuke:
0
0
5 četvrtak, 07 oktobar 2010 14:49
Vladan Nenadić
Samo jedna mala primedba. Pažljivo sam pročitao tekst “Gej parada ili kako Nova Srpska Fašistička Misao širi strah”, ali nigde nisam pronašao da se govori o „Đilastaunu“.

No dobro možda grešim, a shvatam i da se ponegde u šali koristi taj izraz.

Ali preporučio bih autoru da sa pohvalama gradonačelniku bude oprezan. Prema nekim mišljenjima, gospoda Đilas i Šaper, odnosno marketinške agencije u njihovom vlasništvu drže dve trećine marketinškog tržišta u Srbiji. Imajući to na umu, reklo bi se da se gradonačelnik razume u marketing, pa neke njegove istupe u javnosti upravo tako treba i shvattiti – kao marketing.

O učinku na funkciji gradonačelnika, pak, dalo bi se štošta progovoriti, iz potpuno drugačijeg ugla, ali to nije tema ovog teksta.

Uzgred da iznesem i jednu malu opasku, uz izvinjenje jer i to takođe nije tema ovog teksta. Nedavna ideja predsednika Republike da bogataši (koristimo srpsku reč, a ne ovu odvratnu tajkuni) u vidu zadužbina ili donacija učine nešto i za pokolenja koja dolaze uopšte nije loša. Još bolje bi bilo kada bi ta akcija počela upravo od gospode Đilasa i Šapera.
Preporuke:
0
0
6 četvrtak, 07 oktobar 2010 15:36
TOPOLj
@brm...Ne napadajte moderatora.Moderator Vas je spasao nezgodnog pitanja u mom komentaru koji sam Vam uputio povodom teksta "Slobodan Milošević:Obraćanje građanima 2.oktobra 2000.godine".Ja lično ne osuđujem moderatora zato što mi nije objavljen komentar.Naprotiv,vjerujem da bi ga rado objavili na ovom sajtu ali tu je viša sila.Ne sporim Vam pravo na mišljenje.Naprotiv(gdje bi nas to odvelo da svi mislimo isto,prosudite sami),samo nekako to Vaše poređenje sa "demokratskim" B92 nije Vam baš na mijestu.
Preporuke:
0
0
7 četvrtak, 07 oktobar 2010 16:09
rb
Naravno da g. Lukoviću ovakav odgovor nema smisla upućivati, tako da je to uzaludan posao (džaba ste krečili), ali ne zamerimo autoru što je to ipak učinio. ne zamerimo mu ni što je pomalo nekritički hvalio beogradskog gradonačelnika. Ipak, ovde je u pitanju nešto drugo: iracionalna provala srbomržnje. Slagali se mi li ne s tekstom koji je sve ovo provocirao, to je sve drugostepeno u odnosu na ovu provalu mržnje i seksualne frustracije (izgleda da to ipak ide jedno s drugim), i na to se treba usmeriti.
Preporuke:
0
0
8 četvrtak, 07 oktobar 2010 16:25
Strani plaćenik
@brm

Vaši komentari su pravo osveženje u ovoj atmosferi linča. Redak (i nažalost, sve redji) glas razuma.
Preporuke:
0
0
9 četvrtak, 07 oktobar 2010 16:33
Biljana Nikolić @brm
u Izrelu se redovno održavaju gej parade i muškarci služe vojsku tri godine a žene dve, piše se sa desna na levo jevrejskim (a ne američkim) pismom,poštuju se svoja stradanja,poštuje se svoja vera i čik nek neko kaže da bi zarad Amerike pristao na ustupak protiv Izraela
za razliku od španskih organizatora parade,naši borci za ljudska prava pozivaju albanske homoseksualne organizacije na paradu u sred BEOGRADA?!
Sami ste mi natrčali i sami ste se zapleli, ali tako je to kad se brani ono što je nemoguće odraniti - neistina i neiskrenost.
Preporuke:
0
0
10 četvrtak, 07 oktobar 2010 16:56
Malešević Željko
Mislim da je krajnje besmisleno odgovarati na pisanja nepotpisanih autora. Ali još besmislenije jer se radi o E-novinama, internet projektu Petra Lukovića i Teofila Pančića. Znamo svi o kakvim se ljudima radi i kakve stavove dotični zastupaju pa tako da uopšte nije teško pretpostaviti da će dvojac sa (inostranim) kormilarom napadati svaku instituciju, novine i portale koje u svom nazivu imaju prefiks srpski/srpska/srpsko.
Pozdrav.
Preporuke:
0
0
11 četvrtak, 07 oktobar 2010 17:09
Mile Beograđanin
Bravo! To je sve štpo mogu da kažem... Ovakvi članci, tj. ljudi koji ih pišu, vraćaju mi nadu da još nije sve izgubljeno!?!
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 07 oktobar 2010 17:35
Odbrana i poslednji dani
Daću samo okvirni komentar na ovu temu. Moderacija je prilično oprezna kada su u pitanju komentari na tekstove u kojima se tretira gej populacija. Cenzura je na zavidnom nivou. Šta je problem u tome ako kažem da je nečija pozadina zaštićena zakonom? Ili da ima poštenih homoseksualaca i onih drugih koji su pederi? Po meni to nije homofobno. Do sada nisam imao problema kada su u pitanju moje umotvorine, ali sam povodom ove populacije izbrisan načisto.
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 07 oktobar 2010 18:35
@Strani plaćenik
Ne zna se šta je gore, ironično obraćanje @brmu ili obraćanje bez ironije!
Preporuke:
0
0
14 četvrtak, 07 oktobar 2010 19:54
Vojvodjanin
Ako su oni koji su bili nezadovoljni hapsenjem Radovana Karadzica mogli da protestuju ne vidim zasto ne bi mogla da bude odrzana parada ponosa narocito zato sto LGBT osobe za razliku od nacionalista sigurno nece razbijati grad.
Preporuke:
0
0
15 četvrtak, 07 oktobar 2010 20:37
Balakaha
Skoro sam na Netu naišao na Godvinov zakon (Godwin's Law) koji, otprilike, kaže da što se neka on-line diskusija duže odvija, bez obzira na temu i obim, verovatnoća usporedbe sa nacistima i/ili Hitlerom se povećava. Tako i nesretne e-novine (koji su po definiciji on-line), koliko dugo se bave sa NSPM, definitvno su podpale pod "dejstvo" ovog zakona. ;)
Ignorisati ih, jer oni vaš stav neće podeliti nikada, a nivo je apsurdan.
Preporuke:
0
0
16 četvrtak, 07 oktobar 2010 22:08
S.P.Lajkovic
BRAVO !
Preporuke:
0
0
17 četvrtak, 07 oktobar 2010 22:16
@Vojvodjanin
Oni ( koji su bili protiv hapšenja Karadžića)su mesecima demonstrirali, nisu tražili policijsku zaštitu i NISU demolirali grad, za razliku od Čanka koji je pred kamerama demokratski razbijao i rušio Novi Sad. Mogli ste to i večeras viseti na RTSu.
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 07 oktobar 2010 22:38
Uroš
Uopšte se ne slažem sa komentarima tipa kako je, tobože, ovakvo odgovaranje nepotrebno, jer "oni" ne zaslužuju, neće promeniti stav itd. Naprotiv, mislim da su odgovori poput ovoga g. Rendića veoma važni ne zato što će u nešto ubediti Petra Lukovića, već zato što pokazuju intelektualnu i moralnu superiornost i stavljaju stvari na svoje mesto. A ignorisanje takvih pojava poput E-novina delotvorno je otprilike kao verovanje da ako ne obraćate pažnju na tumor on se više neće širiti.
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 07 oktobar 2010 23:24
JM
Iz teksta u E-novinima izbija frustracija. Tu im Saša Rendić i NSPM ne mogu pomoći.Jasno se vidi da autori tog članka ne shvataju suštinu dešavanja. Autori se ponašaju kao navijači na utakmici . Njihov tim je EU i oni je podržavaju bez ikakve argumentacije. Ne treba obraćati pažnju na takve članke jer apsolutno ne znače ništa.
Preporuke:
0
0
20 petak, 08 oktobar 2010 00:07
Vladanu Nenadiću
Vi ste verovatno u pravu da tu ima dosta marketinga, ali pravo da vam kažem, ne bi bilo loše da se i drugi tako malo "marketinški promovišu" poput g. Đilasa (ili Jeremića), umesto što se promovišu učešćem i podrškom gej-paradi. Ali to nije tema glavna tema ovog teksta i ove polemike. Pozdrav gospodinu Rendiću i čestitke za ovaj hrabar i pošten odgovor. Razume se, i čestitike uredništvu NSPM.
Preporuke:
0
0
21 petak, 08 oktobar 2010 00:19
Manjez
@Balakaha

Skoro sam na Netu naišao na Godvinov zakon (Godwin's Law) koji, otprilike, kaže da što se neka on-line diskusija duže odvija, bez obzira na temu i obim, verovatnoća usporedbe sa nacistima i/ili Hitlerom se povećava. Tako i nesretne e-novine (koji su po definiciji on-line), koliko dugo se bave sa NSPM, definitvno su podpale pod "dejstvo" ovog zakona. ;)
Ignorisati ih, jer oni vaš stav neće podeliti nikada, a nivo je apsurdan
.

U ovoj raspravi naciste i Hitlera je prvi pomenuo Rendic, ponavljajuci konspirolosku izmisljotinu o vezi izmedju nacista i gej parade, via Manjez:

Smatram takođe da bi neko iz SUBNOR – a ili društva srpsko – jevrejskog prijateljstva, mogao da priupita nadležne zašto park “Manjež” (mesto sa kog parada treba da krene) iz vazduha izgleda kao stilizovani kukasti krst? Nemojte samo da neko kaže “to je slučajnost”, “svastika je i stari indijski simbol” itd. (...) Čiji je to hir, ko to pokušava da Beograd, jedini grad koji se u porobljenoj Evropi suprotstavio Hitleru, prikaže kao nacistički? Ko je to toliko “romantičan” da nam podmeće gej paradu koja ujedno treba da “evocira uspomene” na Remove SA trupe
?
Preporuke:
0
0
22 petak, 08 oktobar 2010 01:53
Svetislav Kostić
@ brm sem nas iz starijih generacija i savremenika akta osnivawa jevrejske države Izrael, samo je još bolje obavješten iz mlađih generacija onaj čestitiji sloj istoričara koji ne manipulišu sa faktima i brojkama. Naime, Sovjetski savez odnosno u stvari Rusija, bili su glavni saveznici i zagovorači jedne jevrejske države. A kada arapska milionska okruženja navalila na izrael da i onaj ostatak preživjelih holokausta podave u Sredozemnom moru, onda je Moskva dala nalog čehoslovačkoj moćnoj ratnoj industriji da se Izrael snabdije sa svim potrebnim naoružawem i tehničkim osobljem. Iz Amerike dolazile grupice jevrejskih dobrovoljaca. A službena politika Vašingtona oslanjala se na britanska viđenja koja su bila usmjerena na stranu Arapa. Tek mnogo kasnije došlo je do zbližavanja SAD sa jevrejskom državom.

I da se podsjeti, da su jevreji u tom vremenu poslije crnaca spadali u grupu diskiminisanih. Na većini američkih univerziteta Jevrejski studenti bili su nepoželjni. A oni koji su uspjele da budu imatrikulisani, bili su predmet podsmjeha i izvrnuti ruglu. Iz tih generacija molobrojnog broja jevrejskih akademika, nastao je vremenom jedan nevjerovatno uspješan jevrejski lobi koji se najpre postarao da Amerikanci jevrejskog porijekla maršom kroz institucije, dospiju do samih vrhova vlasti. Ostatak se zna.

A sada kratko i na temu u naslovu. Rijetko kada u malo riječ, jednom autoru pošlo za rukom da pročita misli jednog srpskog patriote, za koje postoje samo dvije grupe Srba - patrioti i oni koji to nisu. A koji to uistinu i nisu, autor ih je jasno definisao. Ali i lokalizovao kao stubove ovog nenarodnog i nesrpskog režima na koje se vladajuća klika može da osloni. Dezavuisanjem tih rak rana unutar srpskog korpusa, razotkriva se i neprijateljsko biće figura na vlasti, od samog vrha pa nadole, sem portira i čistačkih kolona po nadleštvima.
Preporuke:
0
0
23 petak, 08 oktobar 2010 08:42
Balakaha
@Manjez
U ovoj raspravi naciste i Hitlera je prvi pomenuo Rendic, ponavljajuci konspirolosku izmisljotinu o vezi izmedju nacista i gej parade, via Manjez:

Moj komentar se odnosio na posprdan naziv ovog sajta
Nova srpska faštička misao
koji je već dugo u opticaju e-novina. Evo čak i ova naša diskusija potvrđuje Godvinov zakon.
Preporuke:
0
0
24 petak, 08 oktobar 2010 11:44
Pod hitno!
Uvesti preporuke, a možda i negativne preporuke na ovaj portal. Dvoumim se da li da ocene budu od 0 do 5 ili od -3 do 3. Preporučiti ljudima da budu štedljivi u delenju dobrih i lošeih ocena, jer ni tekstovi nisu (uvek) crni ili beli.
Ovaj tekst bi dobio najvišu moguću ocenu. Za poslednji pasus i bar za jedan ocenu višu. Ovako se priča sa... sa... NjIMA (uopšte ne želim da ih opisujem).
Vukadin
Preporuke:
0
0
25 petak, 08 oktobar 2010 11:55
Miroslav Svirčević, trenutno u Dablinu
Ko još e-novine uzima za ozbiljno. Besmisleno je ulaziti u polemiku sa autorima tamošnjih skaradnih tekstova, jer oni to jedva i čekaju, misleći da su tobože značajni u srpskom novinarstvu. Oni samo pokazuju svoju nemoć i ekstremnu nekulturu. No, valjda će se i njima bog smilovati.
Preporuke:
0
0
26 petak, 08 oktobar 2010 15:33
brm
Svetislav Kostić
dijagnoza rak rana razlikuje se od lekara do lekara... za neke su rak rana baš oni koji non stop arbitriraju ko su pravi Srbi..
lekara poput vas sam se naaslušao u doba zlatno Miloševića..mogao bi da se kladim na osnovu vašeg prepoznatljivog stila da imate bogat partijski staž u KaPeJotu -i ostalim instituciama u kojim je čuvan i brižljivo negovan izvorni srpski identitet..
nažalost ne mogu ravnopravno da polemišem na ovom sajtu jer se vi i vama slični reeovno i integralno objavljuju a meni je cenzurisano 5 postova samo na ovu temu..
a ovo je ujedno obaveštenje za stranog plaćenika ..da su mi bar deo objavili ne bi morao da me brani..
naravno ako supermoderator ovo objavi..
a i ko mi je kriv kad sam džabe demonstrirao - lustrtracija i restitucija insu izvršene i šta dalje da pričam - ja i meni slični smo i dalje marginalni a vi ii vaši penzionisani kolege iz moćnih obaveštajnih struktura koje su izgubile sve moguće ratove i dalje kolo vodite..
Preporuke:
0
0
27 petak, 08 oktobar 2010 15:42
micun milic
Srbija ce da bude kao Izreal "kada SAD stane iza nje"(?)
ne!Srbija ce da bude kao Izreal kada Rusija stane iza nje! ovi jadni NATOfili-nisu svjesni da im "american dream" ili americki san (15 miliona nezaposlenih and counting) umire i da Rusija i Kina postaju sve mocniji.
istina-amerika je jos smrtonosna za nejake kao sto smo mi ali,ona je isto kao supernova koja je najdestruktivna kada je prikraju svog zenita.
sto se tice ove gej parade-to je samo rugajnje nasoj sirotinji i prognanih.gadljivo je da oni sebe smatraju vece zrtve od prognanih i bivsih stanara "zute kuce".
Preporuke:
0
0
28 petak, 08 oktobar 2010 17:46
Milorad Stanojlović
@Miroslav Svirčević, trenutno u Dablinu
Potpisujemo u Beogradu! Ali, gde bi nas to odvelo ako bismo se, na primer, pozvali na novinarski kodeks?
Zanimljivo pitanje za 1 dolar glasi: čemu služe (i kome) novinarske organizacije u državi Srbiji?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner